lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 28 april 2016

Av lena-i-lyckebo - 28 april 2016 19:11

 

 

Hoff, en sån underbart varm och solig dag vi fick här uppe i norraste norr. 15 grader varmt på altanen och hundarnas tungor hängde men dom njöt liksom jag. Tänka sig att det gick att vara ute i endast långärmad bommulströja och joggisbyxor och ändå kändes det som för mycket.


 


På lördag anländer hela klanen ungar och barnbarn hit samt barnbarnens mamma och vi ska wooka suovas utomhus samt tända en majbrasa som faffa fixade i dag efter jobbet. Vad gör man inte för dom man älskar allra högst....ALLT  . Två mindre tallar har vi fällt på gården för att få ihop grenar och ris och sen får vi se hur bra det brinner. Mannen i mitt liv är en underbar människa som ställer upp till 100% och startade motorsågen direkt efter middagen i dag.


 

.

Resultatet blev så här.......

 

 

 

.......lagomt stor för en två och en femåring som snabbt kommer att tappa intresset antar jag men dom har i alla fall fått se majbrasa innan dom åker hem på lördag, det gillar jag. I morgon ska fammo hämta töserna från dagis, det bara för att dom ska få en kortare dag i veckan och gissa om det blir mysigt. 

 

All kärlek och puss på pannan.....  




l

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards