lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av lena-i-lyckebo - 13 oktober 2015 11:37

 

Jaha, så kan det gå. Jag försökte jobba igen men efter två veckor så blev vänstra armen överansträngd och en hemsk smärta uppstod. Kunde inte lyfta den utåt, bakåt framåt eller åt sidan. Såklart skulle jag förstått att detta skulle hända när jag ville skona den högra handen som domnar och gör ont. Snacka om att man kännner sig ynklig med detta just nu. Måtte remissen till ortopeden komma snart så jag får en tid för operation, karpaltunnelsyndrom är ju inte en allvarlig åkomma men ack så besvärlig att ha. Tänk att efter tio minuters operation så är detta gissel ett minne blott.  Jag tappar saker och har dålig styrka samt detta evinnerliga domnande. 


 

Det är barmark än så länge här ute i Lyckeboskogen men uppe på fjällen ligger det några centimetrar. I går var det 10 plussgrader och det är man inte van vid denna årstiden. Vi tänker åka iväg till fjällvärlden med husbilen till helgen, härligt att vandra omkring och få en rejäl dos med motion i en fridfull och vacker natur.. 

 

 

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards