lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 18 september 2015

Av lena-i-lyckebo - 18 september 2015 14:31

 


Denna dag är en blöt sådan och tydligen ska det regna även i morgon,, bara gilla läget och stanna inomhus. Tänk om hundarna också skulle ogilla detta och inte springa ut och in med jämna mellanrum men dom är ju vana att få göra så eftersom gården är inhägnad.   Dom kunde åtminstone låta bli att gräva i komposthögen nu när det regnar för tassar och pälsar ser inte muntert ut, för att inte tala om golven  

 

Jag for upp till stan en sväng  och hälsade på jobbet och arbetskamraterna. En vecka borta från dom och jag har redan "myror i brallorna" och känner mig rastlös. Städning skulle vara roligt att ta i tu med men det är inte så lätt att göra saker och ting med vänster hand för den högra måste vila.

 

Om det lovas bättre väder på söndag så drar vi i väg upp till härliga fjällen igen i morgon eftermiddag för att vara på plats tidigt på söndagsmorgonen.. Husbilen är packad med sånt som ska med så det är bara kylskåpet som ska fyllas, härliga tider  

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards