lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av lena-i-lyckebo - 25 augusti 2015 19:16

 

 

Heta sommardagar i veckor två har vi haft och svetten har runnit så fort man rört sig, pust. Det ska bli riktigt skönt då detta är över och normala förhållanden infinner sig igen. Våra dagar här i Lyckebo är hektiska och jag hinner inte sitta vid datorn särskilt mycket. Vi bygger och grejar samt försöker hinna med att umgås med ungarna varvat med jobbet.


 


Två  små töser som har bjudit på kaffetåren. 


 


Tuva-Lisa som promt ville ha fingervantar fast det var så skönt på kvällen ute hos oss.


 


Ahhh, inget är så gott som "kaffe" tycker Moa.

 

 


Hundarna har mest sökt skugga men på kvällarna har energin kommit tillbaka och då rkar man med att tugga på tuggbenen.




I helgen som kommer åker maken och jag upp till fjällen med husbilen för att jaga lite Ripa. Få se om det är svalare för annars blir det jobbigt värre.  

Av lena-i-lyckebo - 25 augusti 2015 19:09

Vi jobbar ute i dag, ingen rast ingen ro. Det nya husbilsgaraget tar massor med tid och så här såg det ut för en vecka sedan. 

 
Lena Dalstål-Olssons foto.
 

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards