lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 28 maj 2015

Av lena-i-lyckebo - 28 maj 2015 19:07

        

 

 

Go afton i stugor och torp. Efter en regnig morgon så skingrades molnen och just nu skiner solen över nejden. Tänka sig att det är midnattsol dygnet om och när jag lägger mig på kvällen så är känslan att det är mitt på dagen...man blir lika förundrad varje år över detta enormt vackra fenomen. I morgon är den allra bästa dagen på veckan här igen..FREDAG och en skön helg startar. Jag ska äta lunch med sönerna och sen åker jag hem till mitt allra heligaste som finns...Lyckebo. Halv tio ska jag infinna mig på röntgenavdelningen och sen få besked om vad som ska göras med handen...hoppas på att det bara blir en kortisonspruta men det får läkaren bestämma...han borde ju veta bäst, eller?

 

 

 

I går lade jag mig på årets rekordtid, 20.00 sov lilla Lena gott i sängen efter två dagars usla nätter. Jag måste ha varit hur trött som helst för det var stört omöjligt att sitta i fåtöljen och kika på TV:n, somnade stup i ett så jag gav upp. Nio timmars sömn fick mig att vakna hungrig som en varg i ottan och en härlig frukost bestående av äggröra och bacon stillade hungern, sen har dagen gått som en rockande dans...  

 

 

Nu ska jag krama om gubben min och koppla av innan det är sovtajm...kram och må bäst    

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards