lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 22 maj 2015

Av lena-i-lyckebo - 22 maj 2015 17:46

 

 

Äntligen helg igen. Även om veckan gått fort på jobbet så har jag längtat efter att få vara hemma och pula på ute i det fria denna årstid. Givetvis har soliga dagar passerat medans man måste vara inomhus och nu när helgledigheten startar så regnar det. Jag var till hjälpmedelscentralen i går och fick en stödskena till högra handen som hjälp fram till röntgen nästa fredag som ska visa vad som felas mig. Läkaren tror att jag har artros i handleden och det i sin tur gör att senan inte har riktigt med plats. Därför domnar fingrarna dag som natt och ger värk vid belastning. Få se om jag får en kortisonspruta som första behandling eller om det blir operation.....klagar gör jag absolut inte för det finns värre saker i livet som man kan drabbas av och detta är en bagatell, jag vet, för mamsen finns alltid i mina tankar och det otroligt grymma hon fick gå igenom...min hjältinna    

 

           

 

Vi har ätit gott och kopplar av en stund innan det är dags att gå in i bastun tillsammans, maken och jag. En härlig avslutning på arbetsveckan och detta skulle jag inte vilja vara utan. I morse då jag satt och drack kaffe så njöt jag samtidigt över solglittret i älven och såg alla änder som kivades i vattnet....tacksam över livet och allt vackert som sker just nu är jag och längtar efter en skön semester i Juli. Vi ska köpa en ny pool till gården på nästan fem meter i diametern...härliga badagar kommer och jag kommer att ha russintår...  

 

Kramar om er alla människobarn...ha en skön afton...

 

 

   från mig...........

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards