lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av lena-i-lyckebo - 12 maj 2015 06:11

     

 

Tisdag redan och jag vaknade till en disig dag här i Lyckebo. Sista långa arbetsdagen den här veckan ska avverkas och sen lite ledighet. Jag jobbar halvdag i morgon och torsdagen är en röd sådan och sen halv dag på fredag...så skulle alla veckor få vara  .


 

 

Det har varit plussgrader hela natten och snön fortsätter att smälta bort. Det är full rulle på bäckarna och myrarna ligger i vatten.  Lite regn på det här och översvämmningarna är ett faktum, den här tiden på året bjuder ofta på lite dramatik i naturen.


Svägerskan min bjuder mig på lunch hemma hos henne i dag och det ska bli trevligt att åka ifrån ett tag från jobbet och surra lite med denna underbara människa. Vi trivs ihop och har blivit väldigt tajta eftersom vi jobbar tillsammans nästan varje dag. En fin vän och så lättsam att umgås med...kram Eva .

Nu ska jag sätta lite fart på fötterna och försöka hinna med lite morgonpyssel innan jobbet kallar...kram alla goa människobarn...  

 

 

 

 

 



Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards