lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 6 april 2015

Av lena-i-lyckebo - 6 april 2015 15:40

 

 

 

En dag med solsken och många plusgrader....vi har varit ute och njutit mest hela annandag Påsk.  Det droppar från taken ännu fast klockan är 19.00 så detta är ett verkligt vårtecken....+3,2 och jag jublar....Tio dagars semester är till ända men himmel så mysigt vi haft det. Har hört att svanarna anlänt till fjällens öppna vatten och väntar på att se dom flyga förbi på sin väg efter Torneälven.


 

Lilla huset som står över tankarna på gården fick lite omtanke i dag...jag har satt upp gardiner och det blev rätt så gulligt.....


 


Spets ska det vara och lite blomster...


 


Gräset har börjat komma fram på gården....hundarna betar som får och jag måste som alla andra försomrar strö ut nya gräsfrön då det är dags...man får aldrig ge upp...


 

 

Ett foto från kojan under långfredagen då jag och Thomas satt och lapade sol...jag är solbränd och har fått en dos energi av det ljuva livet....


   
 

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards