lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 28 mars 2015

Av lena-i-lyckebo - 28 mars 2015 22:51

 

 

 

 

 

Vilken dag det blev!!  Solsken, takdropp och värme på altanen, jag satt en lång stund vid niotiden och drack morgonkaffet ute och förundrades över det vackra i livet. Min lördagsmorgon lunkade på och ännu bättre blev den eftersom.... Vi åkte till sonen och tog hand om småtöserna några timmar och sen åkte vi och handlade för att fylla på kyl och frys här hemma. Jag bjöd på mat åt brorsan Tommy och hans kompis och vi planerade inköp mm inför fjällturen på måndag. En alldeles underbar lördag med värme både innombords och utombords och jag älskar detta syskon helt otroligt. Ett litet äventyr stundar då vi bygger på, uppe i kojan som är ett arrende vi tog över efter pappa och som vi två ömmar så mycket över.

 

 

Så här såg det ut när bror min kikade ut utanför sitt fönster mot älven i morse....9 renar vilade sig på Torneälven.

 

 

 

 

 

Vi ska snart natta här hemma och vakna pigga i  morgon...kramisar...

 

 




Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards