lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av lena-i-lyckebo - 13 mars 2015 15:38

   

 

 

Muntra jag kokar kalops så att vi har färdig mat när vi kommer hem i morgon och vi har packat klart allt som ska med i skoterkälken inför turen upp till kojan i ottan. Extrakläder efter snöskottningen som stundar behövs för jag gissar att snön ligger en och en halv meter framför farstukvisten, det blir svettigt värre men härligt. Nu är vi inne i en tid då man blir pepparkaksbrun om ansikten och händer när man är ute. Snön reflekterar otroligt och man måste ha solglasögon för att inte bli snöblind, klicka för att läsa om detta. Jag har upplevt det en gång i mitt liv och det gör otroligt ont.


Maken har burit in ved i bastun inför kvällens högpunkt......Han ska också göra min favoritsallad i dag, det är kärlek och omtanke .

 

 

 

 

 




Av lena-i-lyckebo - 13 mars 2015 06:27

     

God morgon gott folk. Ännu en dag då det blåser kraftiga vindar men det är i alla fall milt med en minusgrad, kan inte klaga. Dessutom så är det FREDAG...jippi  .

Jag ska hinna tvätta håret samt dammsuga innan jag åker till sista jobbedagen för den här veckan så inlägget blir kort. 


Må bäst denna dag.......     

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards