lena-i-lyckebo

Direktlänk till inlägg 8 januari 2015

Underbara familjen min..

Av lena-i-lyckebo - 8 januari 2015 21:42

 

 

Thaimat och god dryck blev det med mina fina bröder och deras famil denna afton. Vi har pratat mycket minnen och skrattat och haft trevligt. Det är befriande att kunna le och må bra trots det som kommer men snart är det hela över. En framtid med saknad kommer men jag vet att allt kommer att lägga sig och alla mår bra igen.


Vi ska sitta uppe en stund till nu efter att dom åkt härifrån, i morgon går vi enade och säger farväl till våran Diamant....en fin stund och sen träffas vi med mostrar och kusin för att äta middag ute på restaurang...en fin avslutning på en tung dag....

 

 

 

 

 

 
 
Marita Jansson

Marita Jansson

9 januari 2015 07:22

Hej Lena. Hur lever livet med dig? Härligt att se dina blåa vargar så man hittar dig lätt. Jag har ju sen en tid min hemsida med blogg på zoomin. Visst saknar man bloggspace många gånger.

http://mittparadis.zoomin.se

 
gungun

gungun

9 januari 2015 23:13

Har tänkt på dig idag.
Vet vad du går igenom och hur tungt det känns.
Många, många kramar
gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2020 15:56


Vad har husfolket dragit in i huset? Man får ju aldrig vara i fred  utan måste hålla ett öga uppe          Nåja, den är ju inte igång för jämnan, tack och lov      ...

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2020 12:25


Hej på er alla.   Det är ett år sedan jag varit in på bloggen och blev så glad att höra att man är saknad, skärpning Lena     Allt har rullat på i mitt liv, en sorglig händelse skedde i Juni månad då min älskade Towe somnade in. Hon blev 14 å...

Av lena-i-lyckebo - 28 december 2017 20:25

    Vi har haft en lugn Jul och firade faktiskt julaftonen på juldagen för barnbarnen var med morföräldrarna detta år. Vi turas om pga att deras föräldrar bor på var sitt håll men båda är med på alla högtider, skönt att kunna vara vänner trots a...

Av lena-i-lyckebo - 23 november 2017 07:47

    God morgon. Jag vaknade före tuppen och sitter här och väntar på att dagsljuset ska komma.  Några timmar har vi på oss att uppleva detta men snart är vi inne i Polarnatten och då är solen under horisonten. Omkring den 15/12 går vi in i detta...

Av lena-i-lyckebo - 13 november 2017 18:54

          Barnbarnen växer så det knakar. Tuva-Lisa är 7 år i dag, går i första klass  och Moa 4 år.  Det finaste som finns och livets efterätt   . Att få viskat i  mitt öra dessa ord "Fammo, du är bäst" är som ljuv musik.       ...

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards