lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 5 januari 2015

Av lena-i-lyckebo - 5 januari 2015 16:07

 

 

 

Hux flux så fick jag en bra dag i måendet..ringde vårdcentralen och pratade med en underbar sköterska som i sin tur tog ett snack med läkaren. Jag har fått tabletter som gör min sömn jämn och det är precis vad jag behöver just nu. Sjukskrev mig i går och ska beta av denna vecka och sen öppnar sig dörren till en ljusare tillvaro när allt är över...en inre frid...en tid för eftertanke och kärlek till min familj som finns omkring mig....


Jag såg solen i dag...åkte upp till slalombacken efter besöket på apoteket och en jublande känsla innfann sig......härliga underbara gula klot som ger en massa  energi till oss pingviner som har haft en lång tid med polarnatt....bara att se dagsljuset i vit form i stället för blått gav luft....Snart värmer den oss också och en fantastisk tid stundar....våren .  Vi ska basta i kväll och mysa med tända ljus i relaxen..ute är det kallt igen men inte så som det var förra året vid den här tiden...endast -17 och nästan blidväder


 


l

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards