lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av lena-i-lyckebo - 12 augusti 2014 19:52


 



Hej alla härliga människobarn, här öser det ner i dag och jag njuter för fulla muggar. Det känns helt rätt att sitta inomhus och bara slappa utan en massa "måsten" såsom gräsklippning mm.  Ser att gräset frodas och växer av allt det våta men det kommer en helg snart då jag får tanka klipparen och ta i tu med extra motion.

 

 

Jag har bestämt mig för att bli vän med denna blogg nu men det har tagit sin tid. Alla bloggvänner i utlandet på Bloggspace har kvar sina bloggar så det verkar bara vara här i Sverige som det hänt nåt konstigt. Kanske Domännamnet inte är betalt igen och därför är den avstängd, vem vet? Nu struntar jag i detta och tar nya tag här.

 

Det känns roligt att många kära vänner har hittat mig och skriver några rader, sånt sporrar och jag lovar bättring själv att kika in hos er  . Mannen i mitt liv och jag har varit duktiga och börjat lägga oss tidigt om kvällarna. Dels för att vi är trötta men också för att det är underbart att vakna piggelina i ottan och softa innan det är dags för jobb. Jag hinner med hundarna och morgonstäda, pyssla på och ändå inte känna nån stress, man har lärt sig lite med åren har jag förstått.

 

 

Puss på pannan och natti när det är dags.......

 


 

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards