lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av lena-i-lyckebo - 10 augusti 2014 19:26

    


Alltså....på en skala upp till 10 så har jag varit en fullpoängare i dag. Tre fönster återstår innan hela huset, inklusive glasverandan" har fönstrena putsade ut, emellan och in  . Fick ett sådant där ryck som man bara måste hänga med på och energin har flödat. En mulen dag utan en endaste solglimt fick mig att ta i tu med denna trista sak men nu är jag helt galet glad över att ha hunnit med så mycket.


Ett kortare besök blev det också till lilla familjen med släpet bakom bilen. Sonen skulle kasta en massa skräp och bråten så vi hjälpte till att fylla släpet. Det känns så skönt att värmeböljan är putsväck och man orkar göra en massa som bara legat och väntat.  I går låg jag i poolen och gottade mig fast det bara var 14 grader på kvällen. Vattnet höll 33 grader och jag hade russintår när jag väl gav mig. Härligt värre och jag bävar över den dagen då vi arkiverar bassängen inför vintern.



Kramelikramen....

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards