lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 18 juli 2014

Av lena-i-lyckebo - 18 juli 2014 21:24

 

 

Jawww, sicken fin dag i dag. Vaknade tidigt och gjorde bort lite ärenden uppe i stan innan ungarna , barnbarnen samt svägerskan dök uppp för en grilldag tillsammans. Fammo var inte sen att tacka nej då Tuva-Lisa ville bada i poolen och även Moa njöt och hade roligt. Strålande solsken och värme, livet kan inte kännas bättre just nu. Jag fick presenter och älskade barnbarnet hade målat en tavla som jag ska sätta upp på en plats så att jag ser den varje dag..den föreställer mig och hon när vi sitter i en båt och fiskar, KÄRLEK  . Jag sätter sällan ut bilder på mig själv men måste visa hur busiga vi varit i dag  .

 

 

 

 

 

Så mycket färg och energi, barn kan konsten att inte krångla till det utan allt kommer från deras fantasi, älskar denna teckning som är målad på riktig duk och har fästs på träram..kommer att bli ett kärt minne.

 

 

 

 

Nu ska jag och maken hoppa i plurret, ligga där och filosofera och koppla av innan det är dags för en god film och sen natti natti...

Puss på pannan från mig till Dig..  

 

 

 

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards