lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 27 mars 2014

.

Av lena-i-lyckebo - 27 mars 2014 19:45

Vattensamlingar och mammamys  (Så här bor jag) Publicerat torsdag 27 mars 2014 19:40

Blogg fridatowe :Lena i Lyckebo, Kiruna i mitt hjärta, Vattensamlingar och mammamys

Vilken härlig dag......vaknade pigg i morse och hann valla snabeldraken och vaska golven innan jag åkte till jobbet. Plussgrader och vårkänslor pirrade i mig och jag kände att det här skulle bli en fin torsdag. Solglasögonen åkte på redan vid sjutiden när jag satt i bilen för ljuset från naturen bländade mig....underbart{#}.

Blogg tillhörande fridatowe : Lena i Lyckebo, Kiruna i mitt hjärta, Vattensamlingar och mammamys

Det har verkligen smält snö och gatorna har varit sjöblöta, stopp i avloppsbrunnar mm hör till när vårsolen hettar till{#}

Blogg tillhörande fridatowe : Lena i Lyckebo, Kiruna i mitt hjärta, Vattensamlingar och mammamys

Jag älskar denna årstid då vinter och vår möter varandra i Mars. Visserligen kan det komma mer än en halv meter snö till innan vintern ger upp men det smälter ändå blixtsnabbt hela tiden.

Jag och mamma har handlat efter att jag slutade jobbet. Hon kunde själv göra sig hörd och beställde över charkdisken. Det var helt underbart att se henne göra sina inköp utan min hjälp och hon är så stark i sin litenhet, kan inte förklara det på annat sätt. Visserligen är fysiken inte vad den borde vara men tacka för det...hon har varit otroligt sjuk men kommer tillbaka sakterligen. Min älskade mamma, du vet hur mycket din dotter älskar dig{#}.

Jag, kanske som många andra, ligger efter med kommentarer mm, men bloggeriet har strulat så mycket. Får starta om och kika in hos bloggvännerna så fort jag har tid.

Blogg tillhörande fridatowe : Lena i Lyckebo, Kiruna i mitt hjärta, Vattensamlingar och mammamys

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards