lena-i-lyckebo

Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

Sätt fart nu

Av lena-i-lyckebo - 20 juli 2012 06:38

 

Ja, så är det bara den här arbetsdagen kvar på denna veckan och som vanligt gick det alldeles för fort. Måndag ------> så var det fredag  . Solen sken då jag klev upp vid femsnåret men nu har det mulnat på och jag befarar att regnet kommer under förmiddagen. Det är inte nån höjdare precis att städa under helgen och samtidigt ha fyra hundar med blöta smutsiga tassar som lämnar spår efter sig. Här i Lyckebo så är hela gården inhägnad så att vovvsen kan springa fritt och ut och in under dagarna och det blir många vändor kan jag lova.


Morgontimmarna rusar iväg och här kan jag ju inte sitta och fundera, "sätt fart Lena", jaja jag ska  

 

Ha en fin dag ute i landet

   

 
 
Nyckelpigan

Nyckelpigan

20 juli 2012 08:48

Hej Lena. Först och främst vill jag gratta dig lite i efterskott och ge dig en stor kram. Det här med förkylning och astmatiska besvär - det känner även jag av och har Bricanyl för detta. Förkylningsastma säger dom att det är. Jag får jättetungt att andas och man får träningsvärk i kroppen när det går så tungt att andas. Förstår att du tycker det är trist när lilla familjen åker bort - man längtar ju så mycket efter dom när dom inte är hemma, jag vet! Vad kul också att din mamma haft en trevlig lillsemester hos sin son! Nu skall jag ta och göra mig klar - för snart skall vi åka till Happis och Ikea! Hej svejs och kram

http://www.babbelrummet.wordpress.com

 
Emm

Emm

20 juli 2012 12:02

Bloggspace funkar igen. Sprid!!!

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

 
A

A

20 juli 2012 12:17

Vad oerhört arg jag skulle blivit om min bloggsajt bara la ner sådär, så allt jag skrivit bara försvann!!
Har du aldrig semester??
Stor kram!

http://annmi.blogg.se

 
Ingrid

Ingrid

20 juli 2012 16:33

Hej Lena bloggspace.fungerar igen fick ett mail nu på eftermiddagen.
Kram jag återgår till den.

http://m-i-r-a-b-e-l-l.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2020 15:56


Vad har husfolket dragit in i huset? Man får ju aldrig vara i fred  utan måste hålla ett öga uppe          Nåja, den är ju inte igång för jämnan, tack och lov      ...

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2020 12:25


Hej på er alla.   Det är ett år sedan jag varit in på bloggen och blev så glad att höra att man är saknad, skärpning Lena     Allt har rullat på i mitt liv, en sorglig händelse skedde i Juni månad då min älskade Towe somnade in. Hon blev 14 å...

Av lena-i-lyckebo - 28 december 2017 20:25

    Vi har haft en lugn Jul och firade faktiskt julaftonen på juldagen för barnbarnen var med morföräldrarna detta år. Vi turas om pga att deras föräldrar bor på var sitt håll men båda är med på alla högtider, skönt att kunna vara vänner trots a...

Av lena-i-lyckebo - 23 november 2017 07:47

    God morgon. Jag vaknade före tuppen och sitter här och väntar på att dagsljuset ska komma.  Några timmar har vi på oss att uppleva detta men snart är vi inne i Polarnatten och då är solen under horisonten. Omkring den 15/12 går vi in i detta...

Av lena-i-lyckebo - 13 november 2017 18:54

          Barnbarnen växer så det knakar. Tuva-Lisa är 7 år i dag, går i första klass  och Moa 4 år.  Det finaste som finns och livets efterätt   . Att få viskat i  mitt öra dessa ord "Fammo, du är bäst" är som ljuv musik.       ...

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards