lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av lena-i-lyckebo - 20 juli 2012 17:51

 

Jag är överlycklig för min härliga gamla bloggspaceblogg har startat upp igen. Denna blogg ska jag behålla som reserv ifall det blir mera strull´framöver men tills dess,

 

Kramelikramen från fridatowe.bloggspace.se         PS. Jag uppdaterar här lite då och då så att nya bloggvänner kan läsa vad som sker i Lyckebo för jag släpper inte denna sida helt. DS

Av lena-i-lyckebo - 20 juli 2012 06:38

 

Ja, så är det bara den här arbetsdagen kvar på denna veckan och som vanligt gick det alldeles för fort. Måndag ------> så var det fredag  . Solen sken då jag klev upp vid femsnåret men nu har det mulnat på och jag befarar att regnet kommer under förmiddagen. Det är inte nån höjdare precis att städa under helgen och samtidigt ha fyra hundar med blöta smutsiga tassar som lämnar spår efter sig. Här i Lyckebo så är hela gården inhägnad så att vovvsen kan springa fritt och ut och in under dagarna och det blir många vändor kan jag lova.


Morgontimmarna rusar iväg och här kan jag ju inte sitta och fundera, "sätt fart Lena", jaja jag ska  

 

Ha en fin dag ute i landet

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards