lena-i-lyckebo

Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

Torsdag...redan!

Av lena-i-lyckebo - 19 juli 2012 06:29


   

Ahhh, en natt utan hosta är en bra natt och jag känner mig piggare, hoppas att det håller i sig. Säkert är det att medicinen har börjar verka och livet känns mycket lättare. Det är gråmulet ute och regnet hänger i luften, såklart ska det vara så för helgen närmar sig och ledighet.


Mamsen kommer hem i dag och jag ska ta en sväng dit efter jobbet. Hon måste kanske ha lite färska matvaror i kylen mm. Hon är nog trött efter resan men också glad över att ha gjort den och få komma hem igen till sitt lilla "krypin". Borta bra men hemma bäst stämmer och så är det för dom flesta .


Kramelikramen


 

 
 
Barbro (Nyckelpigan)

Barbro (Nyckelpigan)

19 juli 2012 08:07

Hej käraste Lena! Oj vad glad jag blev nu när jag hittade dig! Har sökt dig må du tro och hade tänkt skicka iväg ett brev till dig, tror faktiskt att jag hittat din adress på hitta.se! Så desperat var jag att hitta igen dig, så jag hade kunnat skicka iväg ett brev till helt fel människa *ler*. Visst är det tråkigt det här med Bloggspace. Vi har ju förlorat så mycket vi bloggare, alla inlägg, bilder och foton, goa kommentarer och privata meddelanden och alla fina bloggarvänner. Men nu är jag så glad över att ha funnit dig Lena. Kram och vi hörs.

http://www.babbelrummet.wordpress.com

 
Nyckelpigan

Nyckelpigan

19 juli 2012 08:08

Hej igen. Hur lyckades du hitta dom andra bloggisarna?? Har sökt efter både Lilldocka och Xklusiv. Ser att du funnit Rosie (Lilldocka).

http://www.babbelrummet.wordpress.com

 
Mariina

Mariina

19 juli 2012 09:25

Hejsan vännen!
Härligt att din mamma kommer hem nu. Hoppas att du fortsätter att krya på dig. Sköt om er alla och ha en fortsatt mysig dag.
Kramar ifrån Marina

http://terriermatte.bloggplatsen.se

 
Emm

Emm

19 juli 2012 10:02

Så tänker jag också..var tog veckan egentligen vägen? Kram

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

 
Pearl1

Pearl1

19 juli 2012 10:30

Hej....Ha en bra torsdag..
Det, ska JAG ha................:-)

http://http/Pearl1.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2020 15:56


Vad har husfolket dragit in i huset? Man får ju aldrig vara i fred  utan måste hålla ett öga uppe          Nåja, den är ju inte igång för jämnan, tack och lov      ...

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2020 12:25


Hej på er alla.   Det är ett år sedan jag varit in på bloggen och blev så glad att höra att man är saknad, skärpning Lena     Allt har rullat på i mitt liv, en sorglig händelse skedde i Juni månad då min älskade Towe somnade in. Hon blev 14 å...

Av lena-i-lyckebo - 28 december 2017 20:25

    Vi har haft en lugn Jul och firade faktiskt julaftonen på juldagen för barnbarnen var med morföräldrarna detta år. Vi turas om pga att deras föräldrar bor på var sitt håll men båda är med på alla högtider, skönt att kunna vara vänner trots a...

Av lena-i-lyckebo - 23 november 2017 07:47

    God morgon. Jag vaknade före tuppen och sitter här och väntar på att dagsljuset ska komma.  Några timmar har vi på oss att uppleva detta men snart är vi inne i Polarnatten och då är solen under horisonten. Omkring den 15/12 går vi in i detta...

Av lena-i-lyckebo - 13 november 2017 18:54

          Barnbarnen växer så det knakar. Tuva-Lisa är 7 år i dag, går i första klass  och Moa 4 år.  Det finaste som finns och livets efterätt   . Att få viskat i  mitt öra dessa ord "Fammo, du är bäst" är som ljuv musik.       ...

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards